....Siapa yang melampau.....?????

Julukan baru buat Malaysia?

View Results

Apa perasaan korang...Maling tu dalam kamus Dewan bermaksud pencuri.....Hari tu diorang kecoh pasal "sweeping Malaysia"...pastu 'Ganyang Malaysia"....."perang Malaysia"....Nak tengok kemelampauan diorang......kunjungilah malingsia.
Korang nilailah sendiri. Tengok gambar2 yang menghina negara kita....bendera kita....kata2 n gelaran2 yang dia bagi kat Malaysia.....Geramkan.....Diorang lupa beribu2 sedara mara diorang cari makan kat Malaysia. Diorang lupa....time ditimpa kesusahan...masa tsunami kat Acheh....Gempa bumi kat Padang...jiran dia...orang Malaysialah yang banyak beri bantuan kemanusiaan....
......hmmmm.....Tangan yang di atas lebih mulia daripada tangan yang di bawah....

3 arts:

adique said...

tanak vote la mylin..kalo vote maknanya kita sokong nama2 tak baik tuh..hehe kita tetap suka MALAYSIA..

diorang tuh sumer masih tak sedar lagi, masih nak menyalahkan negara kita atas kesalahan yang kita tak buat pun..semata2 tarian pendet yg ntah pape, abes negara kita dimaki2..kerana batik, abes bendera kita dipijak2..

tapi diorang masih tak sedar lagi..ALLAH maha berkuasa..kita tengoklah apa yg jadi sekarang ni? sapa yg bersungguh2 tolong mangsa gempa bumi kat sana kalau tidak negara kecil ni yang diorang dok maki2, dok pijak2 benderanya..ishhh

kita serumpunkan..

mylin said...

Hmmm tulah...mcmane nak soh diorang sedar ek...sebenarnya suku sakat diorg banyak yg jadi 'maling' kat negara kita... .pecahrumah... rompak...bunuh....mcm2 lagilah masalah jenayah. kan....

Anonymous said...

elo mylin..rindu den..2bln den merantau..tanpo broadband..tanpo liveband..bru la ni den'goblog'..den raso la..klu kito jdi umat yg xbsyukur..malah menghino pulak nikmat yg kito dapek dr yg mberi..samolah mcm kito kufur pd pencipto kito..bilo kito kufur dan riak..mako balasan yg ditimpo akn lebih dahsyat dn buruk..supayo kito sodar dn insaf..jdi kito mesti syukur selalu..insaf selalu..jgn jdi mcm anjing trsopit..apopn buek negaro kito..tgn diatas lobih baik dari tgn dibwh..lebih2 laie tgn diatas ado tahi lalat ditapaktgn..tula rahsionya MALAYSIA aman sejahter0..maju dan cantik..bye yo mylin..alahai suko den..hehehe

Post a Comment

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 mylinart |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.