Water-Balloon Painting My Room !

Sang tengkorak datang????

"yanggg bangun!! solat subuh. dah pukul 6.40 pagi tu"
"hurmmmmmm....."
"bangun yangggg!!" suami menegaskan sekali lagi tetapi beredar dari bilikku.

Dannnn aku terlelap lagi.......Al maklumlah, penat sangat berhari raya, memasak, mengemas rumah n melayan tetamu raya yang tak putus-putus. Selalu takla rasa macam gini...

Dalam samar kegelapan, aku nampak sang tengkorak dgn tulang temulangnya datang ke arah aku...
mak aiii seramnye.... tapi aku tak boleh lari dan sekonyong-konyong sang tengkorak memanjat katil aku....
"bangun!!! kalu tak aku peluk engkau!!! .... dan tengkorak tu dah peluk aku pun....aku meronta2 nak lepas kan diri tapi tak boleh.... aku dapat rasakan kesakitan kene peluk erat2 si tulang...

"Ok aku nak bangun ni! aku nak bangun!!!! Ketepi ngkau, aku nak bangun ni.... tepii!!! lepaskan aku!!!"  sambil meronta dan kaki menyepak2 tulang2 tu....
Aku pegang tulang bahagian lengan sang tengkorak tu... lalu bangkit dari katil dan heret tengkorak tu ke arah tingkap...dan menyuruhnya beredar sambil melepaskan tulang tangan tu...




Sambil lepaskan tangan tu, aku sempat jerit kat sang tengkorak tu....
"Jangan datang lagiiii.. Ingat tau!! Jangan datang lagi!!!!!" 
Takot weiiii... sape x serammm weiii......

5 minit sahaja sang tengkorak tu kacau tidur aku... dalam mimpi rupanya...
Hasilnyer.... sempat aku bersolat subuh dengan khuyusuk.....

Kesannya.... bagus jugak kalu sang tengkorak ni datang lagi pada hari2 mendatang... kejut jer sesape yg liat nk bangun solat..... kannnn...

KRIKKKKK... KRIKKKKK!!!!!!

Hasil carian imej untuk krik krik
dannnnn......
kesibukan yang sangat melampauuuuuu....
xde masa dah nak berblogggg
kesiannnnnn....
banyak citer nk simpan kat sini tp cuma angan2 jer...
sampai dah lupa peristiwa2 penting sbb x didokumentsikan...
tulaaaa.. sape suruhhh sibuk!!!!

Cara Menggambar Karikatur Tema Romantis

Live Caricature / gambar KARIKATUR langsung

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 mylinart |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.