Hadiah Hari Guru....

Mse hari guru baru ni.... mcm biasa mmg akan dpt hadiah macam2 dr student... tp hadiah yg ni agak pelik n lari sikit dr kebiasaan.. 
Suka tak??? 
ehhh mana x suka ... dapat hadiah kan.. mestilah suka.. hadiah ape pun sy suka...
 Jambangan bunga kertas ni ex student ni yg buat sendiri.... student seni la katakan... mmg kreatif..
 tp... tgok... ada panadol actifast....
 ada minyak angin aromaterapi.... x penah dapat hadiah gini... kasut, kain, kain batik, tudung, kek tu biasa kan.. 
 yg ni paling suka.... 
 ada pen hitam n pen biru...
 lengkap dgn pen merah....
 hahahah pembaris pun ada....
 n ucapannya......
 dan... tgok apa alasannya utk bg panadol... pembaris.... n ingatannya...
nak tau sape bagi..... niha.. budak bertuah yg sama tarikh lahir dgn aku....
P/s terima kasih jugak pd student yg lain,  cgu x post kat sini bukan bermakna cgu x suka atau x sayang yer....  tp mgkin next time

10 Pohon Paling Unik yang pernah Ada di Dunia

10 Pohon Paling Unik yang pernah Ada di Dunia

blog best nih...

harini jalan2 terjumpa satu blog best.. ada latihan BM yang lain sikit n tersendiri. sesuai sgt dgn format periksa masa kini...

terima kasih funcrayons.blogspot.com.my... nnt sy singgah selalu tau...

Kinetic Sculpture Timelapse / Build UP LLC

How to Make a Kinetic Sculpture

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 mylinart |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.