Bimo & Rezka - A Wedding in Jakarta - Kite Flying

Air Banners by Kite



suda mula sibukkkk

Kearifan Tempatan - Labu Sayong

Selamat Tahun Baru... 2018

Moga tahun ini lebih indah....
lebih bertuah...
lebih murah rezeki....
lebih bahagia...
lebih berhasil..
Moga Allah terus melindungi
merahmati
memberkati
mempermudahkan segala urusan
walau di mana sahaja..

Happy Birthday Mommy...

1 Dis ni.... myMom genap 71 tahun....
Tapi ramai yg x caya.... mak menten nmpk muda...
 sempena besday mak, aku sempat belikan mak tudung... fabulous colour jer.. design terkini. tp yg gempaq tu bila aku letak dlm kotak pembungkusan pearl haya.... kecoh adik2ku...
mak terus try pakai.... nmpk sesuai jer...

 n.... ape yg aku sangattttttttt berrbahagia sbb berjaya buatkan mak PhotoBook khas sempena hari jadinya... Mengandungi 40 muka surat....
 gambar2 pulak... semua gambar2 berkaitan mak dengan peristiwa semasa sejak 2008-2017. Ada gambar raya, family day, jemputan kahwin, hari lahir, jalan2, kenduri adik2, marhaban dll. Jadi maknanya, gambar adik2 n kami anak beranak semua ada...
 Memangggg jenuh nak menyiapkannya... mmg kene bersekang mata....tapi aku sangatttt puas hati, bila mak pun suka.... n tengok berulang kali. M kata nenek tengok hari2 mase kat PG (umah Piti)
 tengok mak selak kertas lembar demi lembar.....sambil tengok tajuk dan tarikh... sambil potpetpotpet
 kadang2 gelak....
 hahhh yg ni mmg tengah tgok gambo lama... tahun 2008 punya... tu yg gelakkk sakan tu...
akhir sekali.... M n en azman tengok....barula dia tau isi kandungan dlm buku tu...n baru tau kenapa sku bersungguh2 nak jugak bagi makkat umah piti........mesti dia kagummmm hahahahah.... agaknyer la... dia x sebut langsung..
Nak tau knape aku nak sangat buat buku ni... sebenarnya dah 3-4 tahun aku berangan nak bagi mak... tapi x berjaya.... dr hari ibu, aku pospon ke hari raya.... x berjaya... pospon lagi, tunggu hari lahir pulak.... tahun demi tahun....dan akhirnya tahun ni berjaya....

Antara  sebabnya..... mak ada kata
(Asik amek gambar jer.... banyaknyer bukan main. tapi mak tak penah dapat tengok  gambarnya... Kalau dulu, ko cuci gambarnya, masuk dalam album... boleh mak tengok lama2. kalu teringin tengok, boleh amekmterus n tengok)

Yela... dulu kan guna kamera SLR atau filem kodak/konika/fuji.... memang kene cuci.. segulung ada 36 keping...
Sekarang guna digital.... DSLR... transfer gambar dalam laptop. kalu guna fon pun sama... mak  x puas hati tgok gambar kat laptop. mak nk tengok macam album lama... Maka.... sebab tu la aku buatkan Album/photobook ni khas utk Mak...
Alhamdullilahhhhhhhh. terima kasih Allah... beri aku kesempatan...
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 mylinart |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.