Jom Layan....JJCM 2011...sure Ngencessssss....!!!!

Banyak2 program kat tv.... rancangan JJCM terbitan TV3 antara program yg paling aku suka.... Kalu x der selera makan....tengoklah rancangan ni....sure berubah fikiran. Sejak Maria T.Sabri dan zaman Serina aku mmg dah suka. Sekarang, JJCM musim baru 2011.....hosnye pun dah bertukar......aku lg suka.....
Biasanya hos JJCM perempuan....tapi kali ni si Qi (Qushairi Razali)yg pegang watak Budi dlm Cerita Blogger Boy yg aku sgt minat tu.(tgh hangat bercinta ngan Yuna tuuu)...Makkkk aiiiii.....mmg best.... santai....rilek..... selamba gila.....sempoiiii...plus gila-gila. Al kisahnya dia ni dulu pemain gitar ke drum OAG tau...pastu jadi hos Destinasi Bajet...mmg best. dgn RM300 ble jalan keliling M'sia.
Aku geram betul tgok dia makan.....macam maria jugak laaaa...... pendek kata kalu tengah x lalu makan..... tengok dorg makan dlm prog ni...... terus nak makan..Memang terliur..... Kadang2 pelik jugak.....macam2 makanan masuk dlm perut....pun dorg masih steady jer.....pastu muat pulak tu.....(perut stokin agaknyer) Tapi aku suuuuukaaaa sangat..... mamat ni jd hos JJCM 2011 niiiii
Aku rasa bukan aku sorang jer yg suka dia jd hos JJCM....org lelaki pun suka jugakkkkkk. Tak caya klik sini n sini (http://hasrulhassan.blogspot.com/2011/02/hos-jalan-jalan-cari-makan-2011-adalah.html?showComment=1297068757677)
Tengok jangan x tengok.....hari Ahad....jam 12.00 tgh....di TV3....
ni cendol yang Qi makan hari tu...terliur...............ngencesssss gue....

0 arts:

Post a Comment

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 mylinart |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.