karya 6"x 6".... Pameran ArtGeng

.....kerana ini adalah kenangan......(lambat publish sbb bz memanjanggggg)...
Pelawaan utk menyertai Pameran ArtGeng 6 x 6 @ MATIC  aku dpt drp beberapa org kwn yg mmg berdarahdaging seni.... setelah baca lebihkurang iklan ni.... hati aku mmg bulat nk join pameran ni... sterusnya, berhubung terus dgn cikgu Norazlan n secara automatik aku sah jd ahli "ArtGeng" (hahaha w/p hanya beberapa kerat jer geng yg aku kenal)...yeahhhhh
 w/p mse/tempoh nk menyiapkan karya tu ada tugas utk negara yg aku kene bereskan... tepat 15 Disember 2012 karya aku tu dah sampai di tangan Cikgu Norazlan Ahmad... (pengasas...pencetus...pengerusi n apa2 jwtn kat atas utk pameran ni)...
Dannnn...nilah antara 15 karya simple aku....sgt simple...Aku percaya karya2 geng lain gerenti meletoppp n mcm2 gaya n mcm2 penggunaan media...
 Ni siri I "O Rembulan".... (haha knape titlenye gitu??...tafsirla sendiri yerkkk)
Siri II... (semua karya ni menggunakan media batik lukis/canting...lilin putih, damar dan pewarna remazol) 
 Siri III ... di atas permukaan watercolour paper jer.... 
 Siri IV.... ( dilukis/lakar terus menggunakan canting)
Siri V.... jual murah sekeping RM30 jer...
Yg ni siri "Warna Emosi"... Siri I
 Siri II
 Siri III.... 
Siri IV...
Ni pulak siri...hahahah "Hanya Bunga"... yang ni aku x guna canting tapi sapuan berus... masih lilin untuk membatik... Ada 3 siri.. tp tunjuk satu jer...
 Siri "Alam Masa"... I - III
  Taraaaaa......
Bersama karya yang aku suka.... ni kalu frame kaca n susun sederet dlm satu bingkai...ikut siri, cantik letak kat ruang tamu....
Hah... entri akan dtg kisah kat MATIC pulakkk...

0 arts:

Post a Comment

 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 mylinart |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.